PDA

View Full Version : Narrowed it down finally.



Aren Jay
05-17-2009, 07:59 PM
..........

DTRMiguel
05-18-2009, 05:22 AM
Does this mean someone will finnally get to see you? Or will we have to leave the money on the ground in an alley and come back for the car??????:D

Haggis
05-18-2009, 05:40 AM
Does this mean someone will finnally get to see you? Or will we have to leave the money on the ground in an alley and come back for the car??????:D

I have pics of him from my spy cams that I set up in his apartment and arial photos from the copters.

DTRMiguel
05-18-2009, 06:00 AM
I have pics of him from my spy cams that I set up in his apartment and arial photos from the copters.


Bringus :D

TAKEDOWN
05-19-2009, 07:00 PM
Second car:up:... Replacement :shake:!

ImpalaSlayer
05-19-2009, 07:06 PM
wtf is with the windows on the svx's? you get like half a window!

Blown3.8
05-19-2009, 07:27 PM
wtf is with the windows on the svx's? you get like half a window!

Spose to be able to open the windows and not get water in, kinda like vent shades.:cool:

Bigdogjim
05-19-2009, 07:39 PM
I finally have narrowed down my long search for a second and possible replacement for my Marauder.

How many miles on your DTR?

fastblackmerc
05-19-2009, 08:06 PM
Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please, Please
sell your Marauder

Aren Jay
05-20-2009, 01:32 AM
.............

ImpalaSlayer
05-20-2009, 04:00 AM
Spose to be able to open the windows and not get water in, kinda like vent shades.:cool:


hmm does it actually work? lol

CBT
05-20-2009, 07:46 AM
Wow, it's like groundhogs day. I leave for a year, I leave for a month, same thing when I return, lol. Aren for the love of Jesus and Baby Jesus and all things good and Holy, buy another car so you can post about it here instead of another "I can't make up my mind" post. Your post don't bother me, it's your inability to make a decision that does. "A bad decision is better than no decision at all, at least the ****in scenery changes." ~CBT~

Aren Jay
05-21-2009, 02:45 PM
.............

CBT
05-21-2009, 02:50 PM
JustBob will get a picture of me holding a I got scammed sign standing next to my Marauder.

He does like to collect pictures of men, sounds like a win-win for both of you.:D